2013. július 2., kedd

Fogorvos

No sikerült eljutni a fogorvoshoz ma délelőtt. Lassan magamhoz is térek. :P Leszedte a fogkövet, pedig pár hónapja lett leszedve, aztán kaptam érzéstelenítőt, de nem hatott nagyon, kaptam megint, az sem hatott annyira, ráadásul szokás szerint a lyuk "nagyobb, mint vártam", vagyis nem csak a felületét tisztította le, hanem megint fúrt egy csomót a doki. És hát eléggé fájt. :/ Utána kb olyan voltam, mint akit fejbe vertek, de azért elsétáltunk a Maybachufer-hez a török piacra, ha már szép idő volt és a piac is a közelben volt. Itt vettünk a tavaly a Lilla foteléhez huzatnak való anyagot. Most jól bevásároltunk mindenféle zöldség-gyümölcsből, mert jóval olcsóbb és szebb volt, mint ahol mi lakunk. Fotó nincs, sajna épp nem hajlandó fotózni a telefonom mert tele a memória, hiába törlök ezt-azt, mást pedig már nem akarok uninstallálni a telefonról, mert rendszeresen használt appok maradtak csak fent.
A kedd délelőtt amúgy tökéletes a piacozáshoz, kivételesen elviselhető volt a tömeg. Az árak meg furák: 3 avokádó 1 euró, míg itt az Aldiban 1 db kerül 1 euróba. Mondjuk annyira nem esik útba, hogy oda járjunk rendszeresen vásárolni...

2 megjegyzés:

  1. Örülök, h sikerült lerendezni ezt a fog dolgot. Telefonon elvileg tudsz move-olni memóriakártyára, de képet tuti h át lehet tenni pl astro-val.

    VálaszTörlés
  2. Vmiért az összes olyan appot áttettem már a kártyára, amit lehetett, a többit meg nem engedi. Pedig a kártya félig sincs, lenne rajta hely... de pl az internet, gmail, ami nem külön letöltött app, azt nem engedi áttenni. :/

    VálaszTörlés