2013. július 24., szerda

Egyebek

...amik nem érdemelnek külön posztot.
Berlinben nyár van, teljesen megdöbbentő. Tavaly volt vagy 2 nap egész nyáron, amikor a 30 fokot közelítette a hőmérő, alulról. Most vasárnapra már 35 fokot mondanak, és hetek óta egyáltalán nem esett. Tegnap elmentünk a pankowi szörnyűséges strandra - hát a vize azóta sem lett melegebb. :P

Vasárnap majdnem hőgutát kaptunk a Mauerparkban. Volt az a pillanat, amikor el akartam menni mosdóba, úgy 15 perce, de nem lehetett, mert épp tolongtak az emberek a stand előtt (juhú), így mire elszabadultam, azt hittem, felforrt az agyvizem. :P Bevizeztem teljesen a hajam, és mire vissza értem az asztalhoz, kb 8 perc alatt már száraz volt megint a hajam.

Voltunk a Hamburger Bahnhofnál, ami anno pályaudvar volt nem meglepő módon, most viszont múzeumként funkcionál. Végül nem mentünk be, mert 14 euró lett volna a belépő. :/ Ellenben sétáltunk sokat a jó melegben a Spree parton a kormányzati negyedben, ültünk a lépcsőkön, néztük a sétahajókat, meg kószáltunk a Mittében.

Hétvégén fotózáson voltam, de erről lesz külön poszt.

Mindjárt cuccolok haza... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése