2011. október 6., csütörtök

Arkonaplatz

Épp őszi szünet van az iskolákban, így a nyelvsuli is szünetel erre a hétre. Ettől még a német tanulás nem áll meg. :-P

A vasárnapot szokás szerint a Mauerparkban töltöttük, illetve ellátogattunk egy másik közeli bolhapiacra is, az Arkonaplatz-ra. Ez a vásár sokkal kisebb alapterületen fekszik, és alapvetően más a hangulata, mint a Mauerparknak. Arányaiban több a régiség, a bútorok, vintage cuccok, emellett persze ugyanúgy vannak használt ruhák és mindenféle kacatok.

táskák és könyvek minden mennyiségben

kuglóf formák és poharak

képkeretek

rozsdás kilincstől kezdve minden megtalálható

Konkrétan képkeretet szerettem volna venni, ugyanis a napokban egyre inkább azt éreztem, hogy valami nagyon hiányzik a szobámból. A hosszabbik fal teljesen üres, de pl polcot nem lehet felszerelni, mert az ágy vége és a fal között már kevés a hely. Ráadásul leülni is csak az ágyra lehet, nincs hova pakolni, a laptopot pedig az ötvös asztalon egyensúlyozom, mert a másik asztalon a kézműves cuccok foglalják a helyet - már pedig a gyurmákat nem fogom napi 5x ide-oda pakolni, ha hozzá akarok férni a géphez. Hogy lehet ezek változtatni nulla forintból (elnézést, euróból) és nulla alapanyagból? A képkeret is ennek a szobavariálós projektnek a része lett volna, de sajnos az Arkonaplatzon az én pénztárcámhoz képest már elszaladtak az árak - így végül nem vettem képkeretet, sajnáltam rá 8-10 eurót.

Azóta javában zajlik a szoba átalakítása, de erről majd egy következő posztban. :-) Egyelőre úgy tűnik, sikerül 0 euró közelében maradni, és a szoba is otthonosabb lesz.

(Volt egyébként egy ismerősöm, aki amint kiköltözött, rengeteg időt fordított arra, hogy az IKEA-ba mászkáljon és a szobáját dekorálja. Akkor nagyon nem értettem, miért költ feleslegesen ennyi pénzt az amúgy csúnyán lepukkant szobára - hát most sajna megértettem. Itt egy teljesen lepusztult szoba, egy idegen ország, város, és időnként bizony fogalmam nincs, mit keresek itt. Persze, hogy az ember legalább a saját szobájában szeretné magát otthon érezni. Néha még mindig fura belépni az előszobába, vagy a fürdőbe - mit keresek én itt?? Ez nem az otthonom... :-/)

Egyébként "új ékszerek" fedőnéven teljesen új kollekció készül. Néhány fotót már sikerült csinálni hétvégén. Ja, és közben beköszöntött az ősz, így egyelőre fogalmam nincs, mikor lesz megint annyi napfény, hogy le tudjam fotózni az ékszereket és a szobát. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése