2011. október 25., kedd

Áram nélkül...

Volt az Elműnek pár éve egy plakátja, amin az a szöveg állt, hogy "ha áram van, minden van". Nos, erre tegnap este nem egyszer rádöbbentünk. Pár hete (természetesen vasárnap) gyanútlanul bekapcsoltam a hajszárítót, ami azonnal levágta a biztosítékot. Akkor rájöttünk, hogy hajszárító és mosógép együtt nem, sőt, mosógép inkább ne menjen egyszerre semmivel.

Tegnap délután arra jöttünk haza, hogy megint nincs áram. Lakótárs elvileg csak mosogatott és mosott, de a történet ugyanaz, azt leszámítva, hogy múltkor elhasználtuk az utolsó biztosítékot. Itt pedig vasárnap kábé megáll az élet. Úgy nagyjából fél nyolcig még vicces is volt az egész (hétkor sötétedik), aztán rájöttünk, hogy a teához még lehet vizet forralni a tűzhelynél, fürödni pl már nem fogunk. És a reggeli pirítósnak is tutira lőttek. Sőt, még kávét főzni sem lehetett (volna) reggel, mert a konyhában annyira sötét volt hétkor, hogy a gyertyák sem sokat dobtak a helyzeten.

Igen, már vettünk új biztosítékot, természetesen pluszba is (úgy 4 db-ot...). Viszont a tegnap este elég kalandosra sikerült így.

Itt már eléggé a tél felé közelít az időjárás. Reggel köd volt, a tévétorony teteje teljesen beleveszett a szürkeségbe, ha nem fagytam volna szét (na jó, nem lettem volna késésben), csináltam volna róla fotót. A legrosszabb a hideg szél, így lassan kesztyűt is kell hordanom a sapka mellé.

A német tanfolyam jó nagyon, egyáltalán nem bántam meg, hogy csoportot váltottam, viszont elég fárasztó minden reggel 8-ra beérni. Ráadásul hó elején még másik csoportba jártam fél 12-től, így csúcsidőn kívüli bérletet vettem, ami csak délelőtt 10-től érvényes. Így elvileg reggel nem is használhatnám a bérletem. :-(

Volt viszont a múlt héten Festival of Lights, erről majd lesznek fotók is, meg írok is róla hosszabban. Jövő héten pedig utazom haza, szerencsére legalább oda repülővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése