2011. szeptember 10., szombat

Kerestem egy szekrénynyi pénzt ;-)

Voltam gyerekvigyázni, bár azért annyira nem volt megérdemelt ez a pénz, mert ma nem egyedül kellett vigyáznom a kislányra - ennek ellenére nagyon büszke voltam. ;-) Kezdve, hogy egyedül eltaláltam Charlottenburgba - vagy inkább kezdve ott, hogy megfelelő járatra szálltam, vagy, hogy egyáltalán el mertem indulni egyedül.

A bölcsiben (Tagesmutter - igazából néhány szabadidős anyuka összeáll és hivatalos keretek között vigyáz pár gyerekre) nagyon kedvesek voltak, és mivel épp parti volt, még tortát is kaptam. Egy kislány most megy oviba, ez volt a parti apropója. :-) Azért még kicsit aggódom, mi lesz, ha egyedül kell elhoznom a gyereket, ugyanis amint apu eltűnt 5 percre a mosdóból, hatalmas sírás és hiszti kerekedett (na jó, nem hiszti, hanem igazi, szívszaggatóan keserves sírás, és nagyon reménytelen volt elmagyarázni, hogy apu mindjárt jön, gyere, keressük meg).

A szekrénynyi* pénz meg úgy jön a képbe, hogy sikerült leselejtezett szekrényt vennünk, ami pont egy euróval volt kevesebb, mint a fizetésem. Na most lehet tippelni, hogy a szekrény volt olcsó, vagy én keresek sokat. ;-)


*hogy kéne helyesen ragozni...? a helyesírási szótár nem segít, a google-ben közel azonos a találat, a freeblog helyesírás ellenőrzője szerint viszont nem így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése