2011. november 14., hétfő

Vissza a régi kerékvágásba

Ennyi kihagyás után azért kicsit izgultam, amikor szokás szerint kora reggel elindultam németre... Hogy minek, azt nem tudom, mert a csoport továbbra is nagyon aranyos, jó volt megint ott lenni. Hoztam Dunakavicsot, amiről hamar kiderült, hogy az orosz és román csoporttársak is ismerik, csak más néven - hogy min, az nem derült ki, mert sajna épp halálra röhögték magukat a magyar "mogyoró" szón. ;-) (Amúgy szerintem a szimpla cukrozott mogyoróra gondoltak, de az nem egyenlő ezzel. :-P) Talán lassan változik valami a nyelvtanulásban is: most először viszonylag simán végig beszélgettük a szünetet, és bár tudom, hogy szörnyen rosszul beszélek, nem kellett órákat gondolkodni a szavakon, és a bénázások ellenére remekül megértettük egymást. Persze azért kívülállónak nagyon vicces lehet egy ilyen beszélgetés, a fele simán Activity-mutogatásból áll, de már fel sem tűnik, hogy kb minden mondatot heves kézmozdulatokkal illusztrálunk. :-D

Kölcsön kértem az egyik csoporttársam füzetét, hogy le tudjam másolni, amiről múlt héten lemaradtam. Nagyon szórakoztató a másolás, ugyanis alapvetően német-román nyelven íródott a füzet, így ami ott románul van, azt nekem célszerű magyarul írni a saját füzetembe.

Készülnek a karácsonyi gombos ékszerek, tegnap jelentkeztem pár karácsonyi dizájnvásárba, most várom a válaszokat. Igazából elképesztően sok munka van egy-egy gombos ékszerrel, még úgy is, ha nem számítom bele, hogy utána fotózni kell, majd retusálni a képeket, angol szöveget írni hozzá és feltölteni a webshopba. És őszintén szólva nagyon jól esik, hogy olyan árat írhattam rá, amiért ha megveszik, tényleg megéri nekem is. Persze, csak tudjam kivárni...

Lassan tényleg ide ér a tél, így nagyon vicces volt német órán, hogy a ki-mit-csinált-hétvégén kérdésre a csapat jelentős része válaszolta azt, hogy télikabátot próbált venni. Itt most valami II. világháborús emléknap volt hétvégén, illetve lesz jövő vasárnap is, így zárva volt a bolhapiac is, meg az üzletek (már, ami ne lett volna zárva alapból vasárnap). Sajna nincs olyan fotóm, ahol ugyanezen a területen látszanának az asztalok, de amikor bolhapiac van, akkor az egész placc tömve van emberekkel (és asztalokkal). Nagyon fura volt így üresen, még soha nem láttam így. Azt hittem, az asztalok mindig ott vannak, csak a parkot zárják be hétköznapra, de nem, ezek szerint minden vasárnap kirakják a nagy, 3 méteres standokat ponyvával, mindennel. (Innentől nem sajnálom az asztal bérleti díját...) Ilyen üresen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése