2011. november 25., péntek

Rend

Napok óta először végre rend van az asztalomon...
Holnap irány a TrendMafia nevű karácsonyi dizájnvásár! Idén már nem mentem a véletlenre: az összes létező karácsonyi dizájnvásár összes szabad időpontjára elküldtem a jelentkezést. És ez a taktika be is vált: ezen a hétvégén végre kipróbálhatom az itteni vásározást. Egy vásárt végül nem próbáltam meg, mert túl drága volt, a másik kettőbe nem jutottam be. Úgy tűnik, jól éreztem tavaly, hogy az itteni vásárokban nagyon figyelnek az asztalok felosztására: van kb 5 ékszeres, öt ruhás, könyves, fotós, grafikus, dizájner, mindenki nagy asztalt kap, nincs zsúfoltság, csak egy jól bejárható, áttekinthető rendezvény. Az elutasítás indoklása konkrétan mindkét esetben az volt, hogy már túl sok ékszeres stand van és ezért nem férek be. Ahová holnap megyek, ott 63 kiállító lesz, és ha jól láttam, pont 5-en leszünk ékszerrel.

És hogy végre rend van az asztalon... az utóbbi két hét lényegében a hétvégére készülésről szólt. És persze még mindig nem vagyok kész. :-) De annyit javult a helyzet, hogy az egymás mellett futó projektek egy része lezárult, így a szükséges alapanyagokat végre el tudtam pakolni. Még vár némi ragasztás, szerelés, aztán szórólap, árcédula tervezés, nyomtatás, vagdosás.
Lassan kezdek izgulni... :-)

1 megjegyzés: