2011. november 11., péntek

Elköltöztem

A blog innentől kezdve itt működik tovább. Csak annyi történt, hogy a freeblogot ezentúl blogspotra kell cserélni a címben - ugyanis a Freeblogon elszállt az elmúlt 3 hónap összes bejegyzése, ami tulajdonképpen a teljes naplómat jelenti. Nagyobb falat lesz a kreatív blog költöztetése, ugyanis az elmúlt 3-4 év összes bejegyzését át kéne mentenem, de az export nem működött, amikor erre kísérletet tettem pár hónappal ezelőtt. :-/

Amíg távol voltam, Berlinbe megérkezett a tél. Gábor szerint ugyan csak "télke", szerintem akkor már legyen inkább "igazi ősz" - lényeg, hogy jelentősen hűvösebb lett. Ezt még tényleg nem lehet télnek nevezni, az ennél sokkal rosszabb lesz.

A vonat út elég nyugisan telt, kivételesen már 9 körül lehajtottuk az ágyakat (fekvő kocsi, az alsó és középső ágyat - vagy inkább polcot - le kell hajtani az alváshoz, én pedig ez elmúlt napok rohanása és a megfázás miatt kb végig is aludtam az éjszakát. Még a drezdai ácsorgást sem vettem észre, pedig valaki le is szállt a fülkéből. Németországban sűrű köd fogadott a hideg mellé, de ez inkább a nyomasztó és unalmas köd volt, nem az, amitől izgalmas lesz a táj.
Ma már szerencsére kisütött a nap, igaz, én csak az ágyból lesem, ugyanis kénytelen vagyok kipihenni a megfázást. :-/

Egy külföldi blogban olvastam, hogy írjunk össze 12 olyan dolgot, amit még 2012-ig szeretnénk megcsinálni. Nos, nem tudom, össze jön-e a 12, de bőven vannak elmaradásaim, így tényleg írok egy listát, miket nem kéne elfelejtenem mostanában. Nem lesznek benne az olyan nyilvánvaló dolgok, mint a német tanulás, karácsonyi ajándékok befejezése, stbstb. Ja, és nem fontossági sorrendet jelölnek a számok.

1. megtanulni házi sushi-t készíteni :-) (ha más nem, januárban megyünk a Volkshochschule-ba kurzusra, de találtunk szuper ázsiai boltot olcsó alapanyagokkal)
2. megtanulni kötni (jó, tudom, minek...)
3. miccadesign.com weboldalt megcsinálni véééégre
4. rendszeresen frissíteni az Etsy shopot (termékeket befotózni pl)
5. felszámolni a káoszt a szobámban (avagy aminek nincs rendes helye, elrámolni)
6. átköltöztetni a számítógépet a másik asztalra, hogy ne szakadjon le a vállam
7. polcot fúrni a varrógépnek
8. megírni a német önéletrajzot az egyszerűbb munkákhoz (ahová a szakmait nincs értelme beadni)
9. sütit sütniiii!
10. használni a Pesten vett textileket
11. átrendezni a konyhát (kidobálni, ami csak a helyet foglalja, stb)
12. DaWanda shopot nyitni (?)

Jó, a 4-es pont pl kicsit csalás, mert azt is minden évben megfogadom, hogy rendesen válaszolok a leveleimre, mégsem sikerül soha. Igazából azt hiszem, ide nem is ért volna felírni a rendszeres tevékenységeket. No mindegy. :-)

4 megjegyzés:

  1. Sajnos kicsit most meg én bénáztam a belépéssel, el is veszett a kommentem jól :( Nem matattad meg kicsit a css-ét a témának? Mintha ki akart volna írni egy hibaüzenetet, de csak egy pöttyöt tett ki...

    Mondjuk a blogspot semk tökéletes, úgyhogy backupolj sűrűn (xml-be le tudod menteni minden bejegyzésed).

    VálaszTörlés
  2. A css-hez nem nyúltam, legalábbis nem kézzel, csak a blogspot kezelő felületén nyúltam bele, teljesen szabályosan
    Na és mit szólsz a macskához? :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes, mondjuk kéne rá valami német.. olyan kis bajuszkafélére gondoltam, vagy a mancsa alá egy frankfurter... nna, de jó ez :)

    VálaszTörlés
  4. Na majd alakítok rajta... mondjuk akkor már berlinert kéne odafotosoppolni, nem frankfurtert :-))

    VálaszTörlés