2013. június 22., szombat

fél év

Ér egyáltalán Budapestről berlini blogot írni...?*
Nos, valójában kicsit több, mint 6 hónapja vagyok itthon Pesten, és három nap múlva megyek vissza, ezúttal kicsit hosszabb távra, mint azt az elmúlt fél évben tettem (amikor mindig vissza akartam költözni, de sosem sikerült :P).

Mindenképpen jó döntés volt maradni, hiszen sikerült a felvételi, ami az itteni angol gyakorlások meg órák nélkül nem sikerült volna (köszi mindenkinek, majd jön egy "akik nélkül nem jöhetett volna létre"-rész is <3 ;). Ma pedig elmentem angol nyelvvizsgázni, és a végére már majdnem elhittem, hogy tudok angolul. A szóbeli szerintem teljesen rendben volt, a magnó szerintem extrém kiszúrás volt azzal, hogy nyitva volt az ablak, visszhangzott a terem és halk volt a magnó, szóval meglátjuk, milyen lesz. :P

Legalább kicsit kinyaralhattam magam, annyira, hogy már annyira nem sírnék a pesti 38 fokért. :) Majd igyekszem erre gondolni, amikor nyár közepén fázni fogok Berlinben.
Lassan csomagolnom kéne, de egyelőre nem sok kedvem van, részben mert már előre látom, hogy küzdhetek az akrilfestékeimért (a biztonsági szolgálat a reptérről azt írta, felvihetem a gépre, de ha pechem van, ezt hosszasan magyarázhatom majd a helyszínen is :/).

Az elkövetkező 5 hetet Berlinben töltöm, aztán pár nap Korfun, és augusztus 6-án jövök haza. Berlinben pedig többnyire nyaralni fogok, igyekszem megnézni, ami eddig kimaradt, veszek megint bérletet, felmegyünk a TV-toronyba, meg persze Mauerpark, mert az elmaradhatatlan (ha nem esik az eső :P). Majd igyekszem frissíteni a blogot. :)
Aztán irány Hollandia!

1 megjegyzés:

  1. Majd beszélünk úgyis, de örülök, h jól ment a szóbeli; a magnó/fonó a rigóban is elég rémes szokott lenni.

    VálaszTörlés