2012. szeptember 6., csütörtök

Egy év

Pont egy éve költöztem ki Berlinbe... azt hiszem. ;) A kiköltözés dátumát valamiért minden itteni ismerősöm tudja (mmint mindenki a sajátját, nyilván ;), én csak a tavalyi blogbejegyzés alapján következtetek.

Nagyon minimál formában jöjjön egy rövid összefoglaló.

- Most fog beköltözni a 3. lakótársunk, mióta itt lakom. Norbi márciuban ment el, Lui most, szeptember elején. Lassan mi is nézünk másik lakást, mert bár most jól érzem magam itt, tudom, hogy februárban nem egészen ezt fogom gondolni, amikor nem süt be a nap hónapok óta, és már egyáltalán nem is főzünk, mert a fürdő-konyha-folyosó háromszögben 12 fok van, reggel pedig a jeget kapargatjuk a konyhaablakból. Belülről.
- Lenyomtam az egy hónapos B+-os eltévelyedés után egy komplett nyelvtanfolyamot a Volkshochschule-ban, A2-től B2.1-ig. Hogy minek, azt nem tudom mondjuk... mmint nyelvtani feladatokat remekül tudok megoldani, beszélni azért kevésbé.
- Kb 4 hónapig még valami munkahely-szerűm is volt. Hogy miért lett vége, azóta sem derült ki (rákérdezésre a diplomatikus "jelenleg nincs javítandó munkák" választ kaptam), de lényeg, hogy 4 hónapot javítgattam ékszereket egy nagy ékszerboltban. Őszintén szólva az azzal járó stressz nem hiányzik egy csöppet sem, és relatíve keveset is kerestem, de gyakorlat szempontjából nagyon jól jött. Már nem ijedek meg egy köves gyűrű méretének kisebbre vételétől. ;)
- Nem felvételiztem sehova. A MOME-ra a legkevésbé (haha :P), az UDK-ra sem, ami nem kifejezetten védhető döntés, de valahol nem bánom annyira. Ellenben mostanra sikerült eldöntenem, hogy idén mindenképpen újra próbálom, és légyszi, vegyetek fel... elegem van a végtelen felvételi körökből, most már ott a helyem, oké? :P
- A karácsonyi időszakot követően még tavasszal próbálkoztam egyszer dizájnvásározni, aztán abba hagytam. Többnyire nézelődő sem volt, nem, hogy vevő... Ellenben június óta kitartóan Mauerparkozunk vasárnaponként, mostanra már igazán széles választék készült a "Berlin kollekcióból" (igazából geometrikus a neve, de mindegy :).
- Kitaláltam és megcsináltam a gombos kollekciót, ami most kitartóan várja a sorsát a fiókban, aztán meg a fent említett geometrikusat.

Elképesztően semmi nem történt az elmúlt egy évben, érzéseim szerint. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése