2012. augusztus 23., csütörtök

Megint vissza

A meghosszabbított otthoni pihenés után most már tényleg muszáj volt vissza jönni Berlinbe, így most a szokásos kis szobámban ülök, háttal az ablaknak, hogy ne lássak semmit az amúgy csodaszép időből. :P Az első sokk az volt, hogy itt is sötét van már fél 9-kor, holott nyáron simán egy órával később sötétedett. Aztán meg, hogy bizony tényleg hűvösebb van, főleg este. Ma egyébkét nagyon szép, napsütéses idő van, napon kifejezetten strandidő, olyan 30 fok fele, árnyékban viszont fázom, mivel folyamatosan fúj a szél.

Hamarosan belevágunk megint a lakótárskereső projektbe, lehet megint castingolni, meg izgulni, hogy ki költözik mellénk. Közben én is úgy döntöttem, hogy kifestem a szobám, meg kicsit át is rendezem, hogy a laptoppal közelebb kerüljek az ablakhoz és télen a radiátorhoz.

A másik meg, hogy érdekesen kezdenek itt is összefonódni a szálak. Még amikor júliusban utoljára árultam a Mauerparkban, egy lány érdeklődött, hogy nincs-e DaWanda webshopom, mert ajánlani szeretné. Én elég gyorsan leráztam azzal, hogy van, de üres, mert elég körülményes nekem a használata (sokkal bonyolultabb, mint az Etsy, és angol-francia-németül lehetne feltölteni a cuccokat, de valahogy nincs átjárhatóság a nyelvek között...). Erre ma látom, hogy a Facebookon valaki lájkolta a Theiadesign-os fotókat. Persze nem sikerült kideríteni, ki lehet az illető, azon kívül, hogy német. Később láttam, hogy üzenetem jött az Etsy-n is, és az a lány írt, aki a Facebookon nézte a cuccaim: hogy egy ismerőse mesélte neki, hogy látta a szuperjó ékszereimet a Mauerparkban, és nagyon tetszettek neki, meg a blogom is hú de szuper, és a DaWanda milyen jó alternatíva az Etsy helyett, ha van kedvem, írjak neki mailt. Ráadásul a DaWanda most nagyon nyomul Berlinben, az összes vásáron kint vannak, meg rendeznek olyan vásárokat, amire csak válogatott árusok mehetnek, plusz kiadnak félévente egy termékajánló katalógust is... Azt hiszem, itt az ideje egy újabb kísérletet tenni velük. :)
Holnap meg az Etsy Lab partyjára megyek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése