2012. július 16., hétfő

UDK nylít nap

Teljesen véletlen péntek este megtudtam, hogy most van az UDK-n (Universität der Künste Berlin) a nyílt nap. Tavaly sikerült lekésnünk, ugyanis vasárnap korábban zártak, és már pakoltak, mire oda értünk. Most időben indultunk, így a szombat délutánt az egyetem formatervezés- és textil tanszékén töltöttük.

Ide felvételiztem tavaly formára, aztán a folyosón kitett munkákat meg a feladatokat látva úgy döntöttem, nekem ez "túl forma", és oké, hogy a formatervezés nem áll olyan messze az ékszertől, annyira nem akartam ide menni. Aztán megtaláltam az amszterdami sulit, és ezek, meg az elmúlt 4 évnyi felvételi után végképp nem volt kedvem idén felvételizni.Annyira nem bánom, hogy nem próbáltam meg idén, annak ellenére, hogy jövőre biztos, hogy megint beadom a mappámat.

Itt van pár fotó, ami a kipakoláson készült (bár amúgy a blog frissítését erősen hátráltatja, hogy továbbra sem tudom letölteni a képeket a telefonomról, hétvégén ráadásul a hipstamatic alkalmazás is behalt, ugyanis még a telefon albumába sem sikerült leszednie a képeket... így most le kell mentenem egyesével a hipsta-ból a képeket a telefonra és elküldeni magamnak mailben... az internetről meg inkább ne is beszéljünk... na ezért nem frissül a blog. :P)

Kiegészítés: képek még sem nagyon lesznek, mert kb egyáltalán nincs internet...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése