2012. március 13., kedd

Új lakótárs

Nos, az előző lakótárs (aki magyar volt) kiköltözött március elsején, így majdnem két hete egy török-német sráccal lakunk együtt. Azt hiszem, a "szórakoztató" a legjobb szó erre. Sűrű mutogatásokkal és röhögésekkel tarkított párbeszéd-próbálkozások, többnyire németül, néha, nagyon kétségbe ejtő pillanatban angolul. És megdőlt az elmélet, miszerint csak a szavakat kell tudni: többnyire úgy kommunikálunk, hogy a srác mond valamit, és visszakérdezek, hogy mit akart, elmondja egy fokkal lassabban, úgy meg már kb értem. De ez a sebesség, meg a szavak elharapása... uhh.

Már akkor éreztem, hogy a ma este vicces lesz, amikor délután megkérdezte, hogy segítek-e rendbe rakni a konyház, kb 20 perc, nem több. Oké, gyorsan átnéztem a konyhával kapcsolatos szavakat. :D Aztán lepakoltuk a polcokat (lett sok új tányér, és nem volt elég hely), aztán mosogatás-kurzus következett, közben megérkezett a haverja, így a falat is letakarítottuk a pókhálóktól - mindezt kb 3 óra alatt, hol ketten, hol hárman, de volt, hogy négyen bénáztunk egymás lába alatt.

Néha jó lenne egy kikapcsoló gomb az agyamra... amikor mindezek után a magyar Etsy fórumban azon merengtem, hogy fogalmazzam meg németül amit mondani szeretnék, beláttam, hogy tényleg jobb lett volna már az elejétől fogva német lakótárssal lakni. :( (mondjuk nem én akartam magyarral lakni, ráadásul nem is volt benne sok köszönet :P)

2 megjegyzés: