2012. március 26., hétfő

Telefon

Természetesen, miután lejárt a garancia, amellett, hogy kb 3 hónapig használtam, behalt a telefonom. A magyar számmal, mert a T... nem vállalta a gyári függetlenítést, holott elvileg kellett volna. Akinek nagyon hiányzom, a német számon érhet el, amíg otthon leszek, megcserélem a SIM kártyát és működni fog a magyar számom (mondjuk szívás, mert a német is kéne közben...). És az a különösen bosszantó, hogy ősszel visszaváltottam domino kártyára, így elvesztettem az összes eddigi pontomat, így új telefont sem fogok tudni kedvezményesen venni.
Azt hiszem, ez a telefon elég nagy tévedés volt... (mondjuk az iphone-nap is csak szívok mostanában, de mindegy.)

Délután tavaszi nagytakarítás volt, ami a konyhát, előszobát és az én szobámat érintette. Volt ablak- és felmosás is, kipakoltam a ruhákat, a téli cuccokat hátrébb száműztem, kivasaltam mindent, polcot fúrtunk, így előrébb jött az asztalom (bénán néz ki, de több a helyem), készült ebéd is, meg ilyenek. És van brutál erős porszívónk: konkrétan bekapta az egyik fél pár térzoknimat (mmint nem azt, ami rajtam volt :P), és már csak a porzsákban értem utol. (Nem szedtem ki végül, amúgy is lyukas volt...)

2 megjegyzés:

  1. itt kell nézni telefont: http://www.chinatronic.com/ :D szerintem zseniálisak vannak, a fillérestől a kevésbé filléresig - sajnos a szállítási költség megdobja olyan 10e-vel, de ha az nem fér bele, akkor bármelyik aluljárós csencseldébe bemész és azt mondod, h van rá 5e pénzed és adnak egyet.

    VálaszTörlés
  2. Apu megpiszkálta, és működik. :)) Mondjuk alapból elég vacak, de mindegy, alig használom.

    VálaszTörlés